lørdag 29. september 2012

Bemz trekket er i hus!




Nå er trekket fra Bemz blitt trukket på Ektorpsofaen. Trekket er 100% hvit lin og skreddersydd hos Bemz. Bemz syr trekk til gamle ikeamøbler. Genialt konsept. Må bare like det!



Pleddet er kjøpt på Home&Cottage| rett og slett helt perfekt til min første evighetsblomst.



Men en sofa er ikke komplett uten deilige sofaputer, disse er også fra Home&Cottage. Jeg er superfornøyd med lilla fargen. Dette ble kjempe fint til tapeten og kista etter bestefar som er burgunderrød.


Nå er det bare å kose seg med gode bøker mens høsten kommer.


post signature

6 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Takk for koselige ord hos mæi:)
Gøy å se bloggen din. Likte mæi hær:)
Så fint det blei med trekk til sofaen:) Nydelig tapet du har bak der:)
Håpe du får en fin kveld

Unknown sa...

Genial måte og fornye gamle Ikea møbler på. Synes tapteten din er kjempefin:)

prinsesselinn sa...

Hei, så fint det ble.
Kan jeg spørre hva set kostet og hvor lang tid det tok ?
Vurderer trekk til utgått ektorp 2.5 seter sovesofa ;9
Ha en strålende søndag.
Klem LinnTherese

prinsesselinn sa...

Hei, så fint det ble.
Kan jeg spørre hva set kostet og hvor lang tid det tok ?
Vurderer trekk til utgått ektorp 2.5 seter sovesofa ;9
Ha en strålende søndag.
Klem LinnTherese

Unknown sa...

Herlig trekk! Ønsker meg også slike, men enn så lenge får jeg slite på bomullstrekkene;)

Koselig hos deg!
HA en fin mandag;)

Helena sa...

Trekket kom på over 4000 inkl frakt. Det tok ca 3 uker.
Kvaliteten er god.
Synes trekkene er supre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...