tirsdag 2. november 2010

Det kom en liten prins, den vakreste som fins!

I dag har vi hilst på lille nydlige Elian Luka, bare navnet sier at dette blir et flott eksemplar av arten, gutt.
Jeg elsker å gå på besøk- en herlig grunn til å gi noen et kort. Dette kortet er til Tanja og Jorge!


Lille klumpen var kjempeherlig, almost like god som Mini og Micro :) Gleder meg allerede til å hilse på igjen... kanskje Jorge lager bananmelk igjen- Namm!

Dette er mitt 50tiende innlegg. Håper dere fortsetter å lese og fortsetter å skrive kommentarer. Hver kommentar gir lyst til å skrive mer om oss her i Solheimhuset.

                     post signature

3 kommentarer:

RitaK sa...

Grattis med innlegg nummer 50, koslig å følge med dere i Solheimhuset, så stå på videre :-) Nydelig babykort du har laget, og det bjørkehjertet under her tror jeg kanskje jeg må prøve meg på etterhvert...

Terje sa...

Oppførte de seg?

Therese fra huset med de rare i sa...

Utrolig nydelig kort!!! Og gratulerer så mye med innlegg nr 50 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...