mandag 24. mai 2010

Veggord


Jeg har malt husetsnavn i gangen, med hjelp av sjablonger kjøpt i København for noen år siden. Jeg ble egentlig ganske fornøyd.. Knaggene er fra Lunehjem

Dette har vært en pinse med masse fint vær og mange gode opplevelser for oss og mini. Lørdag var Mini og jeg på strandtur sammen med den gamle sang og lek gruppa til mini, vi koste oss veldig med pølsegrilling, frukt og skravlings.
Søndag var den store arbeidsdagen her på Solheim, mr.Skinnjakke og farfar malte og vasket huset, vi kommer stadig et skritt nærmere målet. Jeg malte veggord på redskapsboden og vedboden. (bilder kommer). ellers ble det litt pusling i hagen. Mini var med bestmor og bestefar på gledensdag på Fossnes, jeg tror mannen på stylter gjorde størst inntrykk. Søndagkveld slo vi ihjæl hos Mr.Bacon og kåna med det spennende spillet Carcassone. For første gang sov Micro hele kvelden, når vi var på besøk.

I dag har Mini vært hos farmor og farfar, fått vasset litt på stranda og lekt i hagen. Vi avsluttet pinsen med gårdsbesøk på Kråkere gård. Kjempegøy for store og små med dyr, jeg ble nok litt bløthejrtet av de søte små kaninungene.  Men ingen er flottere enn hanefar!



1 kommentar:

Kardemomme sa...

Så koselig med veggord da! Bokstaver er så dekorative og gir et grafisk flott inntrykk!
Søte knagger har du osgå :)
Ha en fin tirsdag! Hilener fra Kardemomme :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...