onsdag 15. september 2010

450 første gang, 450 annen gang, 450 SOLGT!

Denne helgen har vært veldig rolig, folket på Solheim har igrunnen bare gjort ting vi liker. Fredag kom mini hjem med epler, som dere har sett ble det eplemuffins. Har lyst til å lage en ny porsjon, men MÅ vente te freda'n!
Kan ikke spise muffins hver dag...

Lørdag, var vi i bursdag hos Mini's venninne som feiret treårsdagen med barne-tapas og ballonger i alle farger, helt herlig!
En helge uten de helt store planene når kalenderen viser vår eller høst er for meg ensbetydene med loppemarked. Jeg klarte å presse inn to loppemarkeder før bursdagen og kom hjem uten noe som helst annet enn en liten forelskelse...

Jeg fant et servise med 43 deler på auksjon. Det nydlige servise med grønn kant skulle stå der å friste alle andre helt til søndag klokken to...
...men da ble det mitt for 450 kroner, etter en kjapp budrunde. Serviset har allerede fått plass i hylla på kjøkkenet og er tatt i bruk.

Grindley England 1936-1954

1 kommentar:

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Jeg kan bare si WOW, det var nydelig! Skjønner godt du er forelsket ♥

Gratulerer med nytt servise i Solheimen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...