onsdag 20. oktober 2010

Askeline har inspirert meg i dag!

I kveld har jeg vært i Lines scrappeeldorado...
Det har vært kjempe deilig å få litt ny inspirasjon av Line som er medlem av Gode Minner sitt design team... SUPER FLINKIS! Stikk innom Askeline's blogg !

 Her er et av Lines flott kort!

Jeg sitter derfor å sikler litt på ting jeg ønsker meg, men har ikke helt råd eller lov til å shoppe scrappesaker nå.
Men det kommer nok en shoppe runde hvis jeg bare får litt tid til å ta opp hobbyen igjen. Skulle gjerne shoppet masse fra Stempelglede, elsker tekstene og utformingen! Det blir nok noen Magnolia stempler på handlelista også. Samt blomster, blonder og julepapir.

I morgen skal dere få se årets første julekort...
                 
                      Ønsker alle en riktig god natt

1 kommentar:

Line sa...

Åååå, så hyggelig Helena ;)Nå ble jeg glad!! Synes vi fikk gjort mye i går og de ble jo bare supre de julekorta du lagde :) Kom snart igjen så vi får kost oss med flere juleforberedelser :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...