mandag 8. november 2010

Drømmer om en vinterhage

..altså vi har en vinterhage, men den er ikke i bruk...
Vi skulle akkurat begynne å pusse den opp da, vannet rant nedover veggene... filler'n!

Denne tapeten var kjøpt inn for vinterhagen
Sanderson- Tinta i Turkis/blå med sommerfugler på.. den er nydlig!
Så inntil videre må jeg jakte på en god snekker som ikke er altfor dyr, om noen kan anbefalle noen i Vestfold distriktet- rop ut :)
Vi drømmer om en vinterhage med dobbledører med bred mur-betongtrapp som svinger ut i hagen. Hagen er kjempestor og kan fint ha en stor trapp. Trappengelenderet må gjerne ende med lave søyler.. *drømme*


Trapp som dette, men vår må være lengre fordi huset står høyere.. itillegg ønsker jeg meg gelender.

Begge bildene i dette innlegget er hentet fra google.

Minner også om Scrappepakken jeg gir bort, i anledning 1500 besøkende på min blogg





post signature

3 kommentarer:

Therese fra huset med de rare i sa...

Nydelig rett og slett!! men såflott at dere har muligheten til å få oppfylt drømmen deres da!! Selvom ikke alt gikk som planlagt! :) Håper dere finner en rimelig snekker!!

Lene sa...

Å det er så godt å drømme om hva man skal gjøre etterhvert!
Jeg tror det kommer til å bli kjempefint med en stor trapp ut fra huset og ned i hagen deres :)
Lykke til på snekkerjakten!

salige lavendel sa...

Stor trapp og vinterhage høres herlig ut! Det finnes vel ikke billigen snekkere...?? Men det er jo verdt å betale for god kvalitet på arbeidet også, det er jo noe som helst skal vare i mange mange år. Lykke til med prosjektet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...