lørdag 6. november 2010

En herlig lørdag og dagen før Navnefesten

Vi sov ganske lenge i Solheimhuset i dag, ingen var våkne før klokka ringte; på slaget åtte. Dagen startet med felles frokost før Mini og jeg måtte løpe for å rekke avtaler i byen. Jeg fikk meg nye linser som jeg kan bruke en måned i strek! Ikke verst!

Når vi er i byen er det stor stas med en kakao, men i dag måtte den bli en  To-Go


Vi måtte innom å se på den nye butikken til Lunehjem, en av mine favoritt butikker!
Blomster til Navnefesten ble kjøpt inn hos min favoritt Rose-forhandler, nemlig My Asia Mat. Rosene derfra står i evigheter-

Bordet ble dekket med mitt fine Grindley Serviset, blomster oppsatsen er av Eføy, Mose og Roser samt en Krone. Det er jo en prins som skal ha Navnefest..
Mens vi pyntet fikk vi besøk i hagen, til store glede for Mini.

                             

Ettermiddagen har jeg brukt på å pynte Bjørkehjertet som ble laget her om dagen, samt å lage en scrappepakke til deg?... heng deg på!


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...