mandag 3. januar 2011

Julegaver smaker...

Nytt år, nye muligheter og absolutt mulighet for å se seg tilbake.

To barn, en mann, et gammelt hus, mange verv og lots of good friends gjør sitt til at hobbykroken ikke er i bruk like mye som jeg skulle ønske, men synes det er gøy med det jeg rekker å gjøre.

Skissedilla-jentene har vært så geniale at de sender meg (og alle andre) en facebook melding hver gang de legger ut ny skisse- dette er et herlig spark bak!


Denne gangen har jeg laget en LO- med tittelen Julegaver smaker...


Designarket er fra Basicgrey, hentet fra Blitzen-serien, ellers har jeg utfordret meg seg på bruk av stæsj.


Kom gjerne med gode ideer, tips og triks!


Dette er skisse #93


Har du rukket å være kreativ i 2011?

post signature

7 kommentarer:

Brit sa...

For en flott LO, Helena! Veldig fint med den rødlige bakgrunnen og de hvite detaljene. Likte godt tittelen :) Og bildet var jo bare sååå søtt :)
Tusen takk for deltakelsen.
Ha en fortsatt fin dag :)

Lene sa...

Syns du er veldig flink jeg :) Koselig å ha alle de LO`ene i ettertid også, ikke bare når man lager dem.
Her har jeg ikke gjort noe kreativt enda gitt ;)

Cathrine sa...

så fin LO, og nydelig bilde:))

Askeline :) sa...

Herlig bilde og morsom tittel :) Masse skjønne detaljer!

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei skjønne deg! Titter innom for å takke for koselig kommentar hos meg - love it! Ha en fin uke, klem Cecilie

Hanne sa...

Tusen takk for koselig melding på bloggen min!
Denne LO'en var flott! Nydelige detaljer!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Så mange fin kort du lager. Og tusen takk for tips om å bruke julekakene til ostekake! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...