onsdag 12. januar 2011

Min Plass

Utenfor vinduet har trærne igjen fått fin hvit pels og  gradestokken holder stand- rundt 0! Sola prøver å bryte gjennom, lager sjateringer på himmelen som forandrer seg for hvert blikk.

Men inne i Solheimhuset er jeg i gang, med å tenke på den årsiden som skal komme... det skal alltid komme en ny vår...  Interiør-, hage- og farge spørsmålene stiller seg i kø og jeg klarer ikke svare på alle, ikke enda...


I dag har jeg vært mest opptatt av vinterhagen som skal få et nytt liv, vinterhagen skal renoveres og i dag har siste snekker vært å tittet, han hadde tegnet en nydelig skisse. Dere skal få se når vi har bestemt oss for hvem som skal få hjelpe oss. Nå skal vinterhagen endelig bli så fin som den fortjener...
                                   Håper prisen er innenfor det vi har tenkt!

I mens snekkeren skriver anbud, kjæresten fikser bilen og babyen sover.. skal jeg kose meg med en kopp kusmi te og nyte årets første Bolig Pluss og Bolig Drøm... inspirasjon og ideer er alltid velkommen..


I Tillegg vil jeg anbefalle Frida Ånnevik, når du sitter med teen din og bare skal kose deg på din plass!

                     Ønsker alle en god dag,
                             husk å ta vare på de små studene som så lett går i glemmeboka.

post signature



2 kommentarer:

Lene sa...

Godt å trekke seg inn i sin egen lille boble når man kan :)
Ble nyskjerrig på teen din jeg. Hva er Kusmi te for en te?
Klem Lene

Lille Liljehvit sa...

Hei hei :)

Så deilig å få litt tid for seg selv da!! Jeg har også kjøpt meg Bolig pluss, og koser meg mens jeg blar igjennom :) Håper du finner masse inspirasjon! :)

Lilja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...