onsdag 16. februar 2011

blir man noen gang ferdig?

Nå nærmer det seg et helt år siden vi var "ferdig" med tilbygget. Ferdig blir man vel aldri..eller?
Men i dag blir det i allefall lys og varme i gangen. Gleder meg til å vise dere gangen.. bilder kommer i løpet av uka!

Ellers har det vært noen hektiske uker her for store og små. Det er konfirmasjonskurs start og det betyr at hele familien er satt i sving... på hver vår front, småguttene passer huset og barnevaktene.. mens kjæresten og jeg kurser, timeskurs og helgekurs...

På mandag var mammapermisjonen min over og jeg er gått inni en fase der jeg er ulønnet, til en viss grad. Jeg skal ta noen kvelds/helg og nattevakter... slik at jeg tjener noen kroner itillegg til kontantstøtten som kommer om noen mnd'er.. Om noen har et godt forslag til hvordan få pengene til å strømme inn, nøl ikke skrik ut :)

Jeg gleder meg til varmere dager med en liten fyr som skal krabbe rundt på plenen mens mamma planter blomster og bygger nye bed..
Jeg er definitivt vår-klar!

For alle dere interiør og hjemmekjære jenter kanskje også gutter... jeg fikk en fantastisk bok til bursdagen min, Familiegleder, året rundt


Denne boken har utrolig nydelige bilder som inspirerer til familiegleder, mat, hobby, gaveideer, interiør, blomster og natur. Boken er delt inn etter de ulike månedene og hva som passer å gjøre da :)
Den perfekte venninne gave- Takk Une :)
Boken ligger fremme her, jeg blar ofte i den og får ny inspirasjon hver gang :)


post signature



1 kommentar:

Lene sa...

Ferdig? Vi har vel begge hus som det kommer til å være noe nytt å ta tak i i flere år fremover, stemmer ikke det? :)

Penger strømmer inn....hmmm...lurer på det selv jeg ;) Men du er jo flink til å scrappe da. Kan det bli noen kroner av det?

Det hørtes ut som en god bok å ha :)
Selv om man gjerne har masse som skal gjøres så kan det jo være morro å la "boka bestemme" hva man skal gjøre for noe :)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...