søndag 24. oktober 2010

Borte bra, men hjemme best!

Denne helgen har Solheim-gutta hatt huset for seg selv.
...Når katten er borte danser musene på bordet..
Tror de har kost seg hjemme, vært på den store lekeplassen og spist italiensk is.. namm
Nå venter jeg på at de skal komme hjem fra middag hos farmor&farfar.
Jeg har brukt helgen sammen med andre Fylkesledere i Human-Etisk Forbund, veldig lærerikt og spennende.
Da jeg sov meg hjemover med Timeekspressen oppdaget jeg hvor mye jeg liker høstnaturen, med høstfarger, sola som skinner i løvet, speilblanke vann og en og annen snøflekk etter forrige ukes snøfall. Men hadde verken mulighet til å ta bilder eller hoppe av bussen, så dagens bilder er hentet fra en annen deilig søndag.

Jeg bruker denne søndagen til å oppfordre alle til å gi noen kroner til NRC flyktningehjelpen! Støtt årets TV-Aksjon



Ønsker dere alle en avslappende søndag før ny uke står på døra.

post signature

1 kommentar:

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Koselige bilder :) Og på din oppfordring støttet jeg nå TV-aksjonen med noen kroner via nett. Kjempegreier, for jeg hadde ikke kontanter da de var innom med bøssene tidligere.

Ha ei fin uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...