fredag 22. oktober 2010

Vintermorgen

I dag er det en god morgen på alle mulige måter.

Tiltross for at Micro synes at dagen starter 05.40 WHAT?
Men ingen i Solheimhuset får stå opp før klokken 06.30, så han fikk pent bli i senga. Når klokken var slagen, stod jeg opp, tente lysene i gangen og på badet før jeg tok opp Micro. Vi koste oss lenge på badet.

I gamle hus er det endel som må gjøres om morgen, fylle parafin, tenne i peisen og tenne stearinlys. I dag følte jeg også at det var dagen for kakao og ostesmørbrd.

Nå skal gjøre kjøre Mini til barnehagen, før handling til lunsjgjestene mine kommer... Deilig med fredag!

Bildene er fra i dag, slik var vår morgen!

post signature

5 kommentarer:

Line sa...

Du er alltid så flink til å skape god stemning du Helena :)Høres ut som en perfekt morgen :) Ha en super dag og en herlig helg :)

Lene sa...

Viktig med et tidspunkt som skiller natt og morgen ja :) Her er vi litt snillere, 06 ;)
Deilig å fyre om morgenen :)
Siden dere har hatt en flott morgen ønsker jeg dere en god dag videre :)

SjarmogKaos sa...

Oj - så lekre bilder og herlig innlegg! Takk for hilsen på bloggen min - skjønne deg! God helg, klem Cecilie

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

05:40 var temmelig tidlig ja ;) Men håper du hadde en fin dag. Kjempefine bilder du har tatt!

Ønsker deg og dine ei riktig god helg :)

salige lavendel sa...

Så nydelig det store treet var med snø på!!Koselig blogg du har =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...