onsdag 27. oktober 2010

Det viktigste er å ha noe og glede seg til..

Jeg var ikke veldig positivt innstilt da Micro synes det var stå opp tid 06.30 i dag, men ingenting er verre en sutrende baby...
Når vi vel vare oppe, er han super blid og kryper rundt her og smiler. Herlige lille Villstyring.

Kjæresten hadde heldigvis allerede tent i peisen og stuen var lun og deilig. Regnet pisker på ruta, så i dag er det bare å drømme seg bort... og holde seg inne!

Mens vi snakker om drømmer, skal jeg nevne at jeg har begynt å skrive pakkeliste for Mauritsiusturen vår. Hvis noen har Mauritsiustips, blir jeg kjempe glad for det :)
Kom også med reisetips for oss som reiser med en på 3 år og en på 7mnd . Vi er ikke nervøse for reisen, vi gleder oss og tror guttene vil få en fin opplevlse også på fly.

Kan ikke annet enn å glede oss til 14 dager på Le Victoria

 
                                                    post signature

3 kommentarer:

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Flott peis, og herlig å stå opp til forvarmet stue! Kjenner jeg blir ganske misunnelig på den turen deres... Men har aldri vært der, så kan dessverre ikke hjelpe med tips...men én dag er det min tur! ;) Får i mellomtiden glede meg på deres vegne :)

RitaK sa...

Så koslig ut i stua di, men må bare innrømme at Mauritius fristet enda mere... Ellers har jeg egentlig en drøm om å reise til Maldivene engang i fremtiden... Kjekt med drømmer :-)

Lene sa...

Å, så stemningsfult bilde!
Godt å stå opp til en stue som er varm etter vedfyring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...