tirsdag 26. oktober 2010

Søster hjelper bror

Min lille bror skal selge sin første og eneste leilighet.
Da jeg så leiligheten igjen for noen uker siden var den absolutt ikke salgbar! Den bar preg av slitasje og at ingen hadde bodd der den seneste tiden.

Jeg sa meg villig til å fikse den opp, mot at han gjorde det han fikk beskjed om :) I god storesøster stil.

Vi har latt den være forholdsvis tom, slik den var- på den måten kan potensielle kjøpere lettere se for seg sine egne ting der.

Jeg synes resultatet ble ganske bra, se borti fra bilder som ikke ble så bra...
De er tatt med en hyllende illsint baby på armen...




Fargen på kontrastveggen i stua heter Pilates og er veldig harmonisk og lekker... tror jeg må male noe med den her hjemme også.


post signature

2 kommentarer:

Lene sa...

Så snill du er :)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Dette så jo veldig flott og salgbart ut. Heldig lillebror!

PS: Har en liten giveaway inne hos meg hvis du vil henge på... http://cleancanvasstudio.blogspot.com/2010/10/giveaway.html

Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...